Aquest és el meu petit espai a la xarxa; l'objectiu és compartir alguns dels meus treballs amb tots vosaltres. Espero que us agradin...





jueves, 5 de agosto de 2010

La Gàlia al "Cafè de l'Orfeó"

En aquest encàrreg vaig haber de copiar els dos personatges més famosos del mestre Uderzo: Astèrix i Obèlix, ja que el propietari del local (l'Oscar) n'és fan i així ho va voler.

Al ser un bar musical, lògicament se'm va demanar que tinguessin alguna cosa a veure amb el món de la música. I això vaig fer.


(Pintat amb acrílica)

5 comentarios:

  1. Es muy chulo!!! Como vas mejorando Joan me encanta! :)

    ResponderEliminar
  2. Gracias guapa!!! Me cuesta bastante degradar colores con el pincel (tu especialidad... XD) estuve echando un vistazo a tu blog y flipé con tus nuevos óleos chica....... Impresionante!!! ;D

    ResponderEliminar
  3. Joan.. ets un artista.
    A mi m'han encarregat un parell de coses i et vull demanar uns consells per fer esbossos i ficarme mans a l'obra.
    Estan molt ben treballat l'amplificador i molt ben integrats.
    Felicitats i endavant!

    Marc Puntí

    ResponderEliminar
  4. I la idea de substituir el menhir per l'amplificador, sembla senzilla pero és molt efectista i ben trobada..

    ResponderEliminar
  5. Ei Marc! primer de tot merci per comentar el blog, sempre agrada mantenir contacte amb un vell amic (i que a més et tiri floretes jeje)... I ja ho saps, com ja et vaig dir per telèfon, t'ajudaré en tot el que estigui al meu abast...
    Així doncs, estem en contacte eh? (van quedar pendents cafè i xerrada...)

    Auvaa, fins aviat!! :)

    ResponderEliminar