Aquest és el meu petit espai a la xarxa; l'objectiu és compartir alguns dels meus treballs amb tots vosaltres. Espero que us agradin...





lunes, 17 de enero de 2011

En un lugar de La Mancha...

Aquest encàrreg per un amic consistia en pintar la paret d'un jardí/pati, se'm va dir que habia de dibuixar un paisatge que fés referència a la seva terra, la Mancha; i com que no sóc gaire original (...) vaig decidir tirar pel dret: un don Quixot, un Sancho Panza i de fons els típics molins de vent...
Aquesta és la paret abans de començar, abans de res vaig haver de blanquejar-la a cop de "rodillo".
I aquí la feina enllestida. Vaig utilitzar pintures plàstiques d'exterior, brotxes, pinzells... Ah, i també una escala. ;)
Detall de les siluetes. (Imatge que vaig copiar d'un souvenirs)
Detall dels molins.

2 comentarios:

  1. BOna idea!! Per cert, si mai necessites andamis d'alumini (fins a 8 mts, totalment segurs i pujant per dins) només m'ho has de dir i t'ho deixo sense cap problema i gratuïtament!! Així veig com treballes!!! Ara estem entrant en el mon dels esmalts a l'aigua.. cada cop só´n mes i mes bons i es treballen com a pintures plàstiques...

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Marc, és genial poder comptar amb amics com tu. Ja m'explicaras això dels esmalts, que ingènu de mi em sona a pinta-ungles!!! jeje

    ResponderEliminar